Dimanakah semangat ku??

Ape yang aku perasan la sejak kebelakangan nie….mcm liat je nak gi opis….bukan xde keje ade…tp ntah laa…hari2 mende yg sama…bosan sgt2….everyday masuk opis…surf kejap…lepas tuh tgk drawing…..wat measurement..lepas tuh tabulate qty…cari rate…klau jumpe rate kira bagus..klau xjumpa..nak kena korek file2 lama kat compacter blakang…tenung computer dr pagi ke petang…kerut2…power spek pn makin bertmbah..huhu…

Ape la agaknyer kerja yg best ekh?? Yang fun…everyday pn semangat je nak gi keje…hurmm….kdg2 tgk dj radio tuh…tiap2 hari pn gelak…tp dorg tuh stress x eh agak2?? Nmpk mcm x je kan…layan kerenah org yg giler2 everyday..senyum..gelak…mesti sentiasa muda je klau nak compare ngn kerjaya aku skarang…hurmm….betul ke grass always greener on the other side?? ke mmg ade kerja yang best.. tulah ko ili….masa dlu…nak pilih career…xtau nak pilih ape..td vision…takde cita2..ini la jawabnyer…huu..

Need some changes la…something yang boleh bg aku semangat nak gi opis..ape2 la to look forward to…life pn agak boring…nak keluar…tiap2 hari..xde teman…lepas tuh..bajet pn xde….huu…ape ekh?? Ape yg org len buat ak xbuat? Ke semua pn rasa ape yang aku rasa….Mana pegi semangat kerja ak dlu yang sanggup nak stay or dtg sabtu ahad..sume tuh dah xde..haih…aku mengeluh la sorg2..bukan boleh tukar kerjaya pn…paling2 pn jd lecturer…tp aku nie ade ke bakat nak didik anak orang..mcm xde je..

Kat sini jela aku boleh complain pn…harap2 2011 yang akan dtg nie..membawa kegembiraan dan kebahagiaan dekat aku…..aminn….

P/s : Aktvt mlm2..tgk cerita….download movie baru n lama…lepas tuh tertido…mmg sehat la lifestyle aku….

Comments

Popular Posts